CallCentrum

CallCentrum je obecně vzato organizační jednotka, která slouží k hromadnému zpracování příchozích a odchozích telefonních hovorů. Je vybaveno odpovídající technikou a zkušenými, odborně školenými operátory. Při rozhodování o využití telemarketingových služeb je potřeba se vždy dobře rozhodnout zda využít externího call centra či vybudovat CallCentrum vlastní. Naši zkušení odborníci jsou schopni Vám poradit a nabídnout co nejvýhodnější řešení přímo pro Vaši firmu a vaše specifické podmínky. Pokud se rozhodnete o výstavbě vlastního CallCentra, jsme schopni Vám nabídnout odpovídající techniku a zaškolit Vaše operátory.

Naše CallCentrum provádí technickou podporu ISDS a naši operátoři, pod vedením zkušeného supervizora, jsou vyškolenými odborníky ve výpočetní technice. Vaši zákazníci tak ocení snadno dostupné informace, úsporu času, rychlou reakci a okamžité řešení problémů. Získáváte tak jasnou a důraznou podporu Vašich produktů a to jistě má i vliv na rozhodování klientů v našem konkurenčním prostředí. Samozřejmostí je ochrana Vašich citlivých dat.

CallCentrum